12 юли 2011 г.

Морето у дома

Иска ми се да Ви покажа и няколко саксии, които съм декорирала по различно време, но не съм ги показвала никъде до този момент. Винаги, когато ги погледна ми създават лятно настроение и ми напомнят за хубави моменти. 
Преди години имах удоволствието да гостувам на мои приятели на работа в Ливан и там, на брега на Средиземно море си събрах рапаните, с които украсих първата саксия. 


Тази пък ми е любимата :) Изглежда малко груба, но след един ремонт у дома остана малко теракол и веднага се сетих как да го оползотворя. Намазах стара и разпадаща се глинена саксия, налепих я с миди и се получи ето това: 


А тази е декорирана с миди от бреговете на Егейско море при Атос (Света гора), където обичам да почивам.




Последната е с миди, които бяха залепени върху свещ (подарък от Малта) и малко конопен канап.


Не зная дали са подходящи точно за Морското предизвикателство на Елшите, но ще ми бъде интересно и полезно да чуя мнението Ви :)

Ще ги включа и в:
Lollipop Crafts - July challenge - Anything goes 
Inspire Me Fridays - Always anything goes

2 коментара:

  1. Чудесни саксийки:) На мен пък първата най-много ми харесва:)

    ОтговорИзтриване
  2. Много, много красиви :) Твоята любима вече е и моя любима :))

    ОтговорИзтриване

Благодаря за отделеното време. Вашето мнение е важно за мен.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...